OMA-pappi // Terveisiä Heiniltä

Hei Sinä, joka haluat tutustua Rovaniemen seurakunnan toimintaan ja lähinnä nyt OMA-toimintaan. Olen itse pappina seurakunnassa ja toivon, että seurakunta voisi tarjota sinulle paikan, jossa voisit olla omana itsenäsi kohdaten toisia ihmisiä ja Jumalaa. Näiden takia olen itsekin tässä toiminnassa mukana sitä kehittämässä ja osallistumassa. Toivon, että voit vapaasti tulla ja osallistua tekemiseen, mutta myös kasvaa ja löytää yhteisön, johon kuulua.
Olen itse monenlaisesta innostuva ja kokeilunhaluinen, ajattelen, että elämä on täynnä seikkailuja, joihin on hienoa mennä yhdessä Jumalan kanssa. Jumala haluaa meitä monella tapaa yllättää ja ilahduttaa elämässämme, tätä haluan olla kanssasi kokemassa.
Lapset ja nuoret ovat tärkeitä minulle, onhan meillä mieheni Akun kanssa neljä poikaa. Haluaisin vielä enemmän panostaa erityisesti nuoriin, jotta seurakunta voisi olla heille turvallinen paikka kasvaa ja kokea yhteyttä.
Minulle usko Jumalaan tuo rauhaa ja turvaa elämään. Tiedän, että on joku, joka on kaiken yläpuolella ja pitää minusta huolen. Olisi kiva tutustua myös Sinuun ja kuulla ajatuksiasi, tämä on mahdollista esimerkiksi OMA-iltojen kautta. Nähdään!

Unknown

Instagram